وکیل رایگان قم

در دنیای امروز تقریبا همه فعالیت های انسانی قانون گذاری شده است و افراد باید در چهار چوب تعیین شده توسط قانون گذار رفتار کنند. به همین دلیل درگیری با مسائل حقوقی نیز افزایش پیدا کرده است و افراد برای رسیدگی به همه موضوعات از جمله تصادفات رانندگی تا اختلافات حقوقی و قراردادی و در حالت شدیدتر در مواقع وقوع جرم و جنایت ها با قانون سر و کار دارند و باید بابت تعیین تکلیف درباره آن به دادگاه ها و مراجع قضایی مراجعه نمایند. در چنین مواردی نیاز به وکیل رایگان قم احساس می‌شود.

طرح چهارشنبه های رضوی کانون حقوقی آستان قدرس رضوی در قم

رسیدگی به همه دعاوی و اختلافات به دانش حقوقی و تخصصی نیاز دارد و افراد نیاز دارند تا با راهنمایی و مشاوره یک وکیل خوب، در جلسه رسیدگی حضور پیدا کنند. حتی اهمیت برخی از جرائم به قدری بالاست که خود دادگاه حضور وکیل را لازم می داند. با این حال برای برخی از افراد پرداخت حق الوکاله وکیل بسیار دشوار است و برای آنها ممکن نیست تا از خدمات حقوقی استفاده کنند.

به همین دلیل برخی از وکلای دادگستری خدماتی تحت عنوان خدمات حقوقی رایگان ارائه می دهند تا مردمی که قادر به پرداخت هزینه های مشاوره حقوقی نیستند نیز تا حدی از پیچیدگی های پرونده های حقوقی رهایی پیدا کنند و تا اندازه ای وضعیتی که در آن قرار دارند برای ایشان مشخص شود.

مشاوره های حقوقی توسط وکیل رایگان در قم به شیوه های مختلفی ممکن است ارائه شود؛ از جمله:

  • مشاوره حقوقی تلفنی رایگان که با تماس با شماره مشخصی می توانید با کارشناس حقوقی گفتگو نمایید و پاسخ سوال خود را دریافت کنید.
  • مشاوره آنلاین حقوقی رایگان که اغلب از طریق سایت ها انجام می شود. به این ترتیب که بعد از وارد شدن به سایت مد نظر می توانید سوال حقوقی خود را نوشته و ثبت کنید تا کارشناس حقوقی در اولین زمان ممکن به شما پاسخ بدهد.

وکلای دادگستری در شهر قم نیز این موضوع را نادیده نگرفته اند و در راستای همراهی و همدلی با افرادی که توانایی استخدام وکیل ندارند، مشاوره های حقوقی رایگانی در نظر گرفته اند. برای کسب اطلاعات در مورد وکیل رایگان در قم ویدیو زیر را مشاهده کنید.

طرح چهارشنبه های رضوی کانون حقوقی آستان قدرس رضوی در قم

برای دسترسی به وکیل رایگان در شهر مقدس قم می توانید از طرح چهار شنبه‌های رضوی کانون حقوقی آستان قدرس رضوی در قم استفاده نمایید. این طرح توسط جمعی از وکلای مجرب و حقوقدانان شهر قم که همگی خادمیاران آستان حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) هستند، ارائه شده است.

متقاضیان می توانند برای دریافت مشاوره حقوقی رایگان صرفا در روزهای چهارشنبه از ساعت 17 تا 21 در محل مقرر حضور پیدا کنند. جهت استفاده از این طرح، دریافت وقت مشاوره قبل از حضور الزامی است.

شماره وکیل رایگان قم

متقاضیان باید برای دریافت نوبت از روز شنبه تا چهارشنبه بین ساعت 16 تا 20 با شماره ی  37401034_025 تماس حاصل نمایند و نوبت دریافت کنند. دقت داشته باشید که بدون دریافت نوبت قبلی به درخواست شما رسیدگی نخواهد شد. هنگام تماس برای دریافت نوبت مشاوره تاکید نمایید که جهت طرح چهارشنبه های رضوی تماس گرفته اید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *